Friday, December 10, 2010

Kuala Lumpur International Motor Show 2010

HAVING A BLAST!!!

Memang best pergi Kuala Lumpur International Motor Show 2010(KLIMS2010) yang diadakan di PWTC Kuala Lumpur pada 11 Disember 2010. Teruja sungguh aku tengok kereta-kereta di pameran nih.. Susunan kereta pon ok,masa langkah pertama masuk je hall terus tergamam tengok concept car oleh PERODUA iaitu PERODUA BEZZA.Yang best untuk pengunjung lelaki la,hehe..awek-awek kereta cun kot.Aku tengok kebanyakan Photographer(maksud aku yang bawa DSLR) bukan nak ambil gambar kereta pon tapi gambar model-model kereta..Tapi tak apa la kan bukan selalu nak tengok KLIMS kat Malaysia nih. Actually aku tak ada mood sangat nak menulis sebab tuh banyak gambar je aku upload untuk entry kali nih..Enjoy yer tengok gambar-gambar ni.Tak semua aku upload,banyak sangat gambar.=)

Dibawah nih adalah foto-foto yang diambil sendiri oleh aku dan abang aku (HAK CIPTA TERPELIHARA)



Pose Dulu...=)

Chevrolet Camaro a.k.a Bumblebee

Bumblebee from Autobot
Proton Evolusi -G..canggih kan

Features Evolusi-G
Hehe jom snap2 mereka
Model-model kereta

Proton Jebat

Proton Emas model yang rare.1st time tengok


Lotus Esprit
Model Lotus memang sporty
Alza Infinite upgrade dari yang dulu lebih cantik
Mini car Perodua

Interior Perodua Bezza

Perodua Bezza

Pintu yang canggih

Orang awam yang beratur membeli tiket

Lucky Draw 1st prize Toyota Prius







No comments:

Post a Comment