Monday, December 27, 2010

Harimau Malaya membaham Sang Garuda 3 kali

Steady lah Malaysia…MALAYSIA BOLEH.Norshahrul Idlan Talaha memang TERBAIK!!!!.Aku tabik spring kat hang.

1st gol def Indon cuba body contact Norshahrul tetapi kelincahannya meloloskan diri telas berjaya melorongkan dengan baik untuk Safee Sali menjaringkan gol dengan mudah simple tapping yang berjaya menewaskan Markus Hendrawan isitu penjaga gol Indonesia.

2nd gol gerakan bahaya sekali lagi dilakukan oleh Norshahrul disebelah tepi gawang Indonesia,ternyata Norshahrul menjadi igauan ngeri pertahan Indonesia dimana dia berjaya melakukan fast turning yang memperdayakan dua pertahanan indonesia dan mengelecek seorang lagi yang cuba menghalangnya namun hantaran lintangnya dibias oleh pertahan Indonesia peluang itu dihidu oleh Ashaari dan berjaya diterjemahkan dengan baik oleh beliau.

3rd gol hantaran lintang oleh right back Malaysia berjaya disudahkan oleh ace striker Malaysia yang tidak dikawal ketat oleh pertahan Indonesia,mudah buat Safee Sali melakukan free header untuk menewaskan penjaga gol Indonesia

JOM LAYAN GOL-GOL KEMENANGAN

4 comments:

  1. aku tak puas hati tang laser2 tu haa...
    same je...
    dulu pun indon main laser gak...
    tp msia cool je..
    xde pun nk kecoh2

    ReplyDelete
  2. ntah xde pon nak kecoh2..malaysia terima ja kalah even 5-1..
    jurulatih indon pon sendiri cakap indon kalah disebabkan gol 1st malaysia yang mnyentap semangat team indon lpas tuh,bukan sebab laser..

    laser dah xda baru gol malaysia muncul lol..

    ReplyDelete
  3. Yang si Markus pegi buat Sinetron tgh padang tu apsal. Haha. Then banyak media Indonesia tulis yang punca utama kekalahan Indonesia sebab laser....adeiii, kalah tu mengaku ja la.

    Apa pun Shahrul memang terbaik..

    ReplyDelete