Monday, May 10, 2010

Tak Normal Lagi

Sejak aku menjejak kaki aku ke Universiti aku rasa hidup aku dah tak normal lagi. Nak tau kenapa? Sebab waktu tidor aku la.Dulu kalau aku kat poli aku selalu tidor dalam pukul 1-2.Tapi sejak masuk UTeM,huh..Damn keja sana-sini,terkejar sana-sini.Maklumlah sem lepas saja ada 3 mini projek,kalau time poli nih taraf mini project kat UTeM nih kira Final Year Project la.Tambah-tambah projek subjek Product Design And Development atau lebih mesra dipanggil PDD oleh student-student. Kalau setakat buat research then propose project takpe la,ni siap kena fabricate lagi. Adoiii mana la nak sempat kalau diikutkan,dah la every projek ada report. Mau menangis juga la sem lepas.

Akibat penangan-penangan projek ni la yang membuatkan tidurku semakin tak lena. Siang malam asyik wat keje(yeke?hehe). Ada la jugak men Dota kejap+Fiesta Online.So apa yang aku cuba terangkan disini ialah...huhu..aku dah jadi burung hantu(Hoh0),malam aku berjaga dan siang aku tidor. Even balik rumah pon habit nih tak boleh nak dibuang.huhu..Camne nak wat?waaaaaaaa.

So time sekarang pon aku boleh dok post kat blog nih. (p/s:sekarang pukul 5.33 AM)
Tengok la aku dah jadi burung hantu.hehe
Jap lagi lepas subuh baru aku masuk tidor
Demikianlah cerita aku yang tak boleh tidor malam.

2 comments:

  1. salam singgah...
    biasa laa tu tdo lmbt..ktorg first year student pun cmtu gak..anw, follow..link xchange yaa...
    utem 4eva

    ReplyDelete