Tuesday, May 4, 2010

Assalamualaikum.Ninja 0h Ninja

Yeahh..
Buat pertama kali aku mengarang blog aku sendiri.
Dulu aku tak suka ngan blog2 nih.Tapi fikir2 balik,apa salah aku ada blog sendiri..hehehe..Lagipun cuti nih aku tak tahu nak watpe pon duduk kat umah je..Nak keja malas plak sebab dah belajar susah2,time ni la aku nak rehat pulak.^_^

Hmm..hari ni pagi2 lagi aku dah bangun siap2 nk Politeknik Sbrg Perai. Roger si Am nih,aku p amik dia kt Sg Dua,tembak trus ikut highway p Pmtg Pauh ngan keta BLM abg aku..hehe. Aku p unit peperiksaan, sampai-sampi je kena tunggu kat situ sebab ada budak lain datang nak amik sijil dia juga. Tunggu punya tunggu,last2 sampai turn aku, pakcik yang jaga kaunter tu pon tanya la resit konvo yang aku dah bayar dulu,aku pon bagi la kat dia.Lepas tuh dia pon cari sijil2 aku, tiba2 dia datang dia ucap tahniah..^_^
"wah,banyaknya sijil adik,nah amik pingat nih skali"
huh,tergamam skjp aku,rupanya2 pingat tuh dapat sebab pointer atas 3.5 CGPA..hehe.Aku pon cakap tima kasih kt pakcik kaunter tuh.

Lepas dah amik tuh,sempat la aku p jumpa lecturer projek aku time Dip dlu.En Firdaus bin Ibrahim. Memang sporting abis,klu x macam mana la final projek dapat A.hehe.Sembang punya sembang last2 dia kluar crita pasal moto.Bukan cerita pasal moto cap ayam tau..hehe..Nih cerita moto berkuasa besar.Dia ckp En. Hafaif nak jual moto kawasaki ninja dia tuh.Si Am nih dah ketaq lutut dah dengar maklumlah kawan baru je keja n duit pon dok lebat g. Apa lagi,Am terus ajak aku p cari si Hafaif kat bengkel projek. Sempat la aku tengok junior2 aku dok welding keta go-kart.Lepas slowtalk ngan Hafaif,dia cakap paling kurang dia letak RM10000.wow.Sangat murah tau.Kalau harga kat kedai mau ada dalam RM15000. Pastu si Am nih amik no phone n dia cakap nk balik pikir dlu.Aku rasa la ni dia mesti xleh tidor lagi sebab dok gilakan moto tuh.hahaha.






No comments:

Post a Comment