Thursday, August 18, 2011

Akhirnya boleh juga Blogging

Its been a while!!

Serius aku rasa kekok nak menulis semula,3 bulan lebih tak update blog dah macam-macam perkara terjadi dalam dunia blog ni.

Macam-macam perkara dah aku lalui sejak 3 bulan lebih ni. Antaranya ialah pengalaman menarik yang tak boleh aku lupa ialah Latihan Industri di Philips Lumileds Lighting Bayan Lepas. Staff disana terbaik!!Tak kedekut ilmu tapi nasihat aku adalah kalau tak tau jangan malu nak bertanya, tak kira la kerja di mana sekalipun.

Walaupun hanya trainee tapi experience yang aku dapat umpama seorang engineer..hiks.


Ok cukup cerita kerja,
Sekarang bulan puasa+cuti semester memang agak membosankan. Jadi aku decide nak cari hobi baru untuk mengisi masa lapang daripada stoned kat rumah seko2.

Pergi la jalan-jalan di Jusco seko2,akhirnya singgah di kedai buku yang sangat popular. Perkara yang best akan aku buat bila keluar sorang2 ialah pergi kedai buku. Walaupun tak beli buku aku akan usha2 tajuk buku tu slow2 selepas tu belek2 depan belakang buku tu, kalau agak tertarik terus beli.

Sejam pun berlalu akhirnya aku beli tiga buah buku untuk dihadam cuti ni.





Ni la hobi terbaru aku sejak stoned di rumah sebelum ni. Atleast aku tak stoned lagi selepas ni, ada juga manfaat baca buku-buku ni.

p/s: New update about the books will coming soon..

My Place,My Territory,My Rule

No comments:

Post a Comment